Sunday, October 12, 2008

MéKäSèH sËmÚã..


Back Row (from left): Me, Chris, Qedah, Mon, Bobo, Nazri & Terry
Front Row (From left: Sya, Syafiq, Tajul, Pie, Hafriz, Niza & Anchuk

spt yg dijanjikan, smalam tlah berlangsungnya Majlis Rumah Terbuka @ Makan2 di umah aku. Special utk ember2 aku je.bangga!
i'd like to thank all of my friends who were there yesterday.glad that you guys came.hope all the juadahs were good enough for your throat.LOL..
my special thanks to :

My Housemates
Anchuk, Solomon, Qedah, Firdaus & Chris (Zizi couldn't make it)

My Neighbours
Nazri, Hafriz, Niza, Pie & Tajul

My Female TESLians
Wan Nurul Firdaus, Kak Intan, Syahirah, Aimi & Izlin

My Friends from Sec. 18
Bobo, Terry & Syafiq

thanks for coming. datang r lagi nnt. knduri 15/11 nnt ye.sng je nk cari umah aku tu..
thanks to Qedah who brought a camera..

(smue concentrate tgk tv.rilek r wei.filem Sepi je pong..)


(rajin bebudak ni - wan & sya - tlg basuh pinggan.bleh r jadi pmbantu umah aku.LOL..)

(makan2.jgn malu jgn segan..)


(aku, nazri ngan kak intan je prasan kamera tu.yg laen, smua khusyuk tgk tv..)


(mai kite posing.hepinye Tajul..)


(posing sebelum balik)

to aimi & izlin: sori, xde gmbar korg.smue gmbr ni diamek dari kamera Qedah.sian korg,sbb dtg lmbat..

Wednesday, October 8, 2008

ÜñDáNgàN RäSmÏ..

dgn segala hormatnye saya ingin menjemput rakan2 yg membaca blog ini untuk hadir ke majlis rumah terbuka @ open house di rumah saya yg beralamat di:

No. 7, Jalan Harapan O/KU,
Taman Sungai Kapar Indah,
42000 Kapar,
Selangor..

Butiran rumah terbuke adalah spt brikut:
Tarikh: 11/10/2008 (Sabtu)
Masa: 1 p.m


Kalau kwn2 xtau mane ltaknye Kapar tu, jom r kite b'konvoi bramai2 ke umah saye pada ari sabtu ni. saya mrancang utk b'gerak dari umah sewa di seksyen 17 ni pada pukul 12.30 t/hari..
Datang ye..Jangan tak datang..

pÉrGäDùHãN MäYá..

it's a trend nowadays to have a fight @ argument @ debate in a BLOG.haha..
funny.i really think it's FUNNY..

dah2 r tu,x gune nk gaduh2 dlm blog ni. xde bawak ke mane pun. kalau dah kne perli dlm blog tu, wat donno je. x smestinye bnde tu ditujukan 'specially' utk sape2.kalau mmg obvious gile tulis name pnuh tu,saman je r.gi police station.wat report.settle..

kalau agak2 xnak kne perli @ marah @ hentam dlm blog,wat baik je ngan smue org.
STOP BEING ANNOYING TO EVERYONE!
end of story @ habes crite..
xpun, susah2 sgt, tutup je blog n x yah bace dah blog2 org laen.gi la zaman friendster balik..

kalau ade yg trase ati, i'm so sorry. kalau yg rase ade wat salah kat sape2 tu, ngaku je r salah.senang je.bkn kne byr pun..

'wrestler' maya,
wassalam..

Friday, September 26, 2008

SëLáMàT hÃrÏ RàYá (عيد سعيد وكل عام وانتم بخير)

I wanna wish 'Selamat Hari Raya Aidilfitri', 'عيد سعيد وكل عام وانتم بخير' & 'Happy Eid Mubarak' to all you guys. Semoga bergembira dengan seadanya di hari raya ni..
Don't forget the assignments! hehe..

سلامت هاري راي عيد الفطري


Maaf Zahir & Batin

penyambut hari raya,
wassalam..

HaRi Ni TeSt = EsOk CuTi

Kpd kawan2 klas U5C, slamat m'jawab test TSL 591 (reading) yg sgt mngerikan.huhu..

Esok cuti,smoga b'bahagialah kalian dan diri saye..

Dah nk gi test ni..

penjawab test,
wassalam..

Thursday, September 25, 2008

BöDö!! (dgn sore yg sengau)

bÖdÖ!!

BóDò!!

Bä WàU DãL WäÚ Ha !!

äPé Yg BöDö??

LiÑé TeNeT nÍ r..

kDg2 Laju, KdG2 lEmBäP

nGaLaHkAn SïPúT BàB*..

(x baek kate kat org laen bodo di bullan puase ni..)
=p

yg geram,
wassalam..

Tuesday, September 23, 2008

äLhÁmDúLìLLãh..

i still remember this, though it happened few years ago..

dulu _D i A_ tak suke _ d I a _. skrg _D i A_ dah boleh gelak & b'tepuk b'tampar dgn _ d I a _.
dulu aku dgr rmi org kutuk _ d I a _, tapi aku senyap je sbb xde bukti dan sbb _ d I a _ kawan aku dan baik budaknye. skrg ni, org2 yg kutuk _ d I a _ dulu, dah boleh sembang baik2 as if they never said anything bad 'bout _ d I a _ before.
dulu aku pun hampir t'pengaruh dgn kate2 org, tp nasib baik x..

ni skadar nk bgtau, x baik kutuk2 org kat blakang.ape2 pun, die tetap rakan seagama Islam kite.

srkg aku syukur sbb semue dh jd baik.nak2 plak dh dkat nk raye ni kan.buang yg keruh, amek yg jernih.mari kite kuatkan ukhuwah dan tali persaudaraan kite.jgn biarkan umat Islam berpecah..
skrg aku suke tgk _D i A o R a N g_ semue dah macam sehati sejiwa.cam tu r kawan..
Takbir !! Allahuakbar!!

* entry ni bkn utk ungkit ksah lame,tp sbg panduan kite b'same.yg baek jadikan teladan, yg buruk jadikan sempadan..

muslim yg suke b'kawan,
wassalam..