Thursday, May 7, 2009

HïDúP & PëNìPü@N..

hidup ni mmg pnuh ngan penipuan. yg peliknye, yg mnipu tu trus disokong. cam citer hindustan r. pemimpin yg tipu rakyat, disanjung & dipuja. org yg spatutnye jadi pemimpin, kena tindas & penjara + dihina. bnde ni sbnarnye realiti (ooppsss..x cakap kat mane eh.kang x psl2 aku kne tangkap plak.huhu)

yg aku nk kongsi adalah pnipuan yg dilakukan oleh 1 sykt tv swasta berbayar.ala,yg ade rncgn realiti plg glamour tu r. dh r nk undi kne byr, pastu bile org dh x undi & x laku dh diorg wat drama plak.nanges2 n wat plak undi masuk.klako btol.ditipunye idop2 rakyat Malaysia. dh r tu, siap nk bw msuk sorg lg pserta yg plg aku benci.haha.diorg rakyat Malaysia x bleh bace ke diorg nk masukkan aku.

aku tau org yg bace blog ni x m'undi utk rncgn tu. klu ade, korg hentikan r.bkn kite tau pun percentage tu btol ke x. lg 1, bile org undi masuk,tmbh lg r duit diorg.hebat tol r diorg ni. x cukup lg kot duit sewa org byr tiap2 bulan..


dh r tu, nk mnipunye.trima r knyataan org dh x tgk lg rncgn tu! aku dh bajet diorg wat cmni. dh aku tgk dari first season lg. tp msuk season 6, x tgk dah.pngacara x best! sekian r luahan @ bebelan dari aku..

anti-penipu,
wassalam..

2 comments:

Donut said...

aril memang tak patut maksud balik. Transformasi kpale hotak die.

aku firhan.. said...

btol2.bkn stakat kpale hotak, malah kpale lutut & sgale jnis kpale di muke bumi ini..