Wednesday, October 8, 2008

ÜñDáNgàN RäSmÏ..

dgn segala hormatnye saya ingin menjemput rakan2 yg membaca blog ini untuk hadir ke majlis rumah terbuka @ open house di rumah saya yg beralamat di:

No. 7, Jalan Harapan O/KU,
Taman Sungai Kapar Indah,
42000 Kapar,
Selangor..

Butiran rumah terbuke adalah spt brikut:
Tarikh: 11/10/2008 (Sabtu)
Masa: 1 p.m


Kalau kwn2 xtau mane ltaknye Kapar tu, jom r kite b'konvoi bramai2 ke umah saye pada ari sabtu ni. saya mrancang utk b'gerak dari umah sewa di seksyen 17 ni pada pukul 12.30 t/hari..
Datang ye..Jangan tak datang..

5 comments:

Izlin said...

i and kak aisyah ade test creative writing. aimi pon. huhu from 1-3pm:((


Firhan! POstpone!:p

Anonymous said...

a'ah la firhan..

ak lupe gile yg ak ade test sabtu ni..

dem!!! postpone la weyh!! :((

aku firhan.. said...

datang r pastu.nnt aku bg map kat korg..
sng je nk cari umah aku tu..

theroyalcrapster said...

ala weh!!!! nak pegi jugak!! tapi xde flight la. keh3. simpan aku makanan sampai akhir tahun ni eh? hahaha

aku firhan.. said...

ye r cik izza..
nnt balik,mknn dh basi..
nnt ko blk,aku msk spesel utk ko.hehe..