Saturday, January 3, 2009

aKu & SeKaRaNg..

kejap je dah masuk 1430H dan tahun 2009M. cepat btol mase berlalu.untuk sem ni, aku ade wat business sket. jual kerepek. malam2 klu tgh study @ lepak2 ngan kawan2, mesti best klu ade bnde utk dikudap,kan? beli r kerepek pedas ni. best! gerenti menjilat bibir dan jari..
semua info dah tertulis di tepi. no. contact pun ade. ape2 hal, gitau je..

yang ke-2 nye,aku ade join 1 business ni.yang penting BUKAN MLM. dengan suka dan rela hatinya, aku nak ajak korang semua join gak r.kalau MLM, kita kayakan org atas (upline) kita, tapi business ni, kita bleh lagi kaya drpd upline kita. nak tau info lagi, contact aku @ Nazri. lagi best klu dpt sembang face to face. jmpe kat fac pun, ok.tak pun, kite lpak2 kat D.E. tny je kitorg.malu b'tanya, sesat jalan..

wassalam,
hamba Allah s.w.t yang nak tolong..

2 comments:

NO_RULE said...

pian
ni aku wan
aku dah wat blog
have a look
http://beginfromtheheart.blogspot.com/

theroyalcrapster said...

wahhhh businessman seh ko sekarang :p