Wednesday, January 28, 2009

MiMpI..m@iNaN tIdO.. zZzZzZzZz..

rase lame plak cuti ni..

org ckp mimpi ni mainan tido.aku dh byk kali mimpi,tp mimpi smlm yg plg aku ingt..

aku gi 1 majlis kawen.tibe2 ade rmi bdk klas aku (U6D) - tetibe jek.smpi2, aku nmpak syud dlu (motif?).mgkin sbb aku kempunan nk mkn gulai tempoyak ikan patin die kot.huhu..

pastu nmpk nad & ella berpakaian kebaya + dress (aku bute fesyen) puteh yg lawa *baju tu yg lawa.huhu..

then dtg classmates2 yg laen sbg watak tempelan - adib, jenny & jazlan (dlm mimpi aku pun dtg berdue.pelik2..), niza, tajul, dan juge aimi. classmates2 yg laen, xnampak plak. kamera mimpi aku cam blur2 sket. nnt aku tukar lense die..

pastu aku t'perasan dlm mimpi tu rupenye aku dtg ngan nazri. jauh gak aku jln ke dpan dlm mimpi tu.huhu..

yg plh mngejutkan ialah pengantinnye..
iaitu..
tatie..
dan pasangannye ialah seorg lelaki tampan & gagah ala2 lecturer creative writing kite dulu.huhu..

pastu aku terbangun.sempat gak r aku bg bbrapa tips pengantin baru kat pasangan yg romantik itu.tp yg aku x bleh blah tatie pki baju n tudung x ubah cam pekerja BSN.huhu.sian.jimat kos kot.haha..

ape2pun, ni smue mimpi.xde kne mngene ngan yg idop atau pun yg telah meninggal apa lagi yg sedang pengsan..

wassalam,
yg nak kongsi mimpi..

6 comments:

Syud Ridzuan said...

TATIEEEEEE!!

ehhe.

weee,maksud mimpi tu adekah kau akan berkahwin dahulu?

Anonymous said...

hahaha.. mimpi ko klaka weyh! yes! tatie kawen dlu.. hehehe :D

aku firhan.. said...

ntah r syud.aku rse sbb aku nmpk ko dlu dlm mimpi tu,ko kawen dlu kot syud.haha..

aku firhan.. said...

mmg klaka,aku bgn tido glak sorg2..
tp klu tatie nk kawen dlu,jgn r pki bju pkerja BSN.hehe..

Anonymous said...

this is my new blog url..
apparently some people have nothing better to do than disrupt other people's life..
haih *sigh*
sorry for any inconveniences..

http://sheerwhispers.blogspot.com/

Tatie Sharil said...

OMG~ OMG!!!!!
sungguh aku tidak tahu kau menulis tentangku di sini!
demmit!
LOL!!!


double OMG lagi!!!
mr. J???????
NOOOOO~~~~~~~~~~~~