Friday, October 2, 2009

JöM SéMüA! JëMpÚt.. JèMpÙt..

salam.. terdapat sedikit pindaan pada jamuan rumah terbuka ari sabtu ni. mula kol 2.30 ptg, bkn 1ptg. jemput datang ye..

_________________________________________________

assalamualaikum w.b.t.

saya dgn ini ingin menjemput anda yg sdg membaca blog ini utk hadir ke majlis Rumah Terbuka di rumah saya. segala butir2 terperinci mengenainya adalah seperti di bawah (sungguh skem ayat aku):

Tarikh: 10 OKTOBER 2009
Masa: Bermula jam 2.30 petang..
Tempat: No. 7, Jalan Harapan 5-O/KU7, Taman Sg. Kapar Indah,
42200 Kapar, Selangor DE..

jemput dtg ye. ajak r skali org umah. jgn malu jgn segan..

wassalam..
menjemput dgn ikhlas

5 comments:

Anonymous said...

aduiii.. clash la kite mcm ni firhan.. ak nye pn pd hari yg same serta waktu yg same.. nmpk gaya x dpt la ak g umah ko.. semoga dua2 umah meriah la ye :)

aku firhan.. said...

insyaAllah..
xpe, kite jamu kwn2 kite mkn. kenyang diorg dpt g due2 umah..

ZieSakura said...

nak pegi jgkkk....hehhee

aku firhan.. said...

zie, dtg r.ajk housemates skali..

Liyana Hanim said...

firhan aq tau ko kate wajib hari tuh..tp sowi xdpt gi..after seminar klas u8b,ade meeting smpai kul 4..pastuh aq kene balik puncak..umah kak bayah hari ahad pon aq xdpt gi!!
maafin ya!!hehe