Monday, September 15, 2008

äDéKaH sEmUe PoMpUaN cAmNi?

btol ke pompuan ni, klu dh break akn wat bnde2 bodoh spt:

  • kua mlm & blk pagi ngan jantan lain..
  • critekan kburukan x-pakwe die..
  • mnyalahkan x-pakwenye dlm smue hal..
  • menghasut org lain utk benci x-pakwe nye..
  • membuat sesuatu yg hny akn mrugikan diri sndri padahal x-pakwe die tu x rugi ape pun..

semue ni dibuat utk srh ex-pakwe nye rse b'salah.btol ke?
klu btol r ade pompuan camni lg atas muke dunie ni,saye dengan pnuh rase hormatnye nak bgtau yg ex-pakwe anda tu x rase b'salah sedikit pun atas muke bumi ni sbab smuenye dilakukan oleh anda dan anda yg dpt dosa2 sbb ngumpat.die dpt lg byk pahala ada r..
be professional.klu dh break tu,jgn wat bnde2 bodo.it will harm u,not him..

wassalam..

6 comments:

Unknown said...

Hmm.. Aku prnh kne..

aku firhan.. said...

wahai kaum hawa yg b'prangai camni, tlg r hentikan & hentikan penambahan statistik wanita yg x brp cerdik kat malaysia ni..

WA said...

pedasnye.......(:

Tatie Sharil said...

kau kenape?
hehehhe

aku firhan.. said...

pedas? cam cili padi,kan?hehe..

aku firhan.. said...

to tatie:
knape? sbb ade lg pompuan camni ats muke bumi nie.tp aku tau ko & kwn2 aku x camni.. =)