Tuesday, September 23, 2008

äLhÁmDúLìLLãh..

i still remember this, though it happened few years ago..

dulu _D i A_ tak suke _ d I a _. skrg _D i A_ dah boleh gelak & b'tepuk b'tampar dgn _ d I a _.
dulu aku dgr rmi org kutuk _ d I a _, tapi aku senyap je sbb xde bukti dan sbb _ d I a _ kawan aku dan baik budaknye. skrg ni, org2 yg kutuk _ d I a _ dulu, dah boleh sembang baik2 as if they never said anything bad 'bout _ d I a _ before.
dulu aku pun hampir t'pengaruh dgn kate2 org, tp nasib baik x..

ni skadar nk bgtau, x baik kutuk2 org kat blakang.ape2 pun, die tetap rakan seagama Islam kite.

srkg aku syukur sbb semue dh jd baik.nak2 plak dh dkat nk raye ni kan.buang yg keruh, amek yg jernih.mari kite kuatkan ukhuwah dan tali persaudaraan kite.jgn biarkan umat Islam berpecah..
skrg aku suke tgk _D i A o R a N g_ semue dah macam sehati sejiwa.cam tu r kawan..
Takbir !! Allahuakbar!!

* entry ni bkn utk ungkit ksah lame,tp sbg panduan kite b'same.yg baek jadikan teladan, yg buruk jadikan sempadan..

muslim yg suke b'kawan,
wassalam..

3 comments:

Unknown said...

Psst.. Psst.. Ko ckp psl sp 2?.. HEHE..

Xdela, grau je.. Tol ckp ko..Kte xleh ktuk2 org b4 kte tol2 thu die cmne..

Eh.. Bkn.. Kte mmg xleh ktuk org period..

Tp klu die da over..

Eh xleh gak.. HEHE..

aku firhan.. said...

aku tulis psl kawan aku r..
ape mksud ko?
aku konpius..

Unknown said...

Pmbtulan!

Bkn "...org period" tp "...org. Period."

HEHE..

Jgn mara ya..