Wednesday, November 17, 2010

Tuhan tahu niat saya..

senang sangat nak cakap camtu. wat salah (yang berdosa),pastu cakap camtu. ramai artis kat Malaysia ni yang suka guna ayat ni. seronok diorang. bajet kalau cakap camtu nampak cam diorang tau hukum hakam agama. so, peminat2 tak la marah sangat. senangnya hidup..
semua yang diorang wat, seolah-olah ' dihalalkan' dengan ayat tu. yang baru ni, ada seorang artis perempuan botakkan rambut & cakap "tuhan tahu niat saya untuk memperjuangkan nilai seni"..
senang hati dia cakap camtu.sambil tersenyum sipu. nasib baek dia kalah masa festival filem baru ni.haha..
kalau camtu, apa guna diturunkan Al-Quran dan hadis yang Rasulullah s.a.w tinggalkan? apa guna hukum-hakam agama? kalau camtu gak,bolehlah aku wat jahat kat sape2 & cakap "xpe,tuhan tau niat saya wat camtu.." senang hidop!
lebih kurang sama gak kisah seorang lagi artis yang cakap "saya tak bukak aurat pun"..bijak laksana sungguh yang seorang ni walaupun dia pakai mini skirt je masa wat show..
kesimpulannya, artis Malaysia memang x boleh dijadikan contoh langsung. masa Wardina cakap camni dulu, ramai artis melenting. x setuju. tapi memang betol pun. tapi x boleh nak tulis lebih2,nanti kena saman pulak.huhu.. *hak kebebasan bersuara (la sangat..)
sedih,kan? xpe, Tuhan tahu niat saya tulis entri ni..

No comments: