Sunday, August 24, 2008

hÖLiDãY = tHë EñD..

Cuti Seminggu Sahaja

Composer: Copyritgh Controlled
Lyricist: fyrhunt

berlalunya sudah cuti mid-sem,
seminggu bercuti,
tiba kuliah kita jayakan,
test pun akan menjelma,
anak muda dari rumah,
semuanya tiba ke kota,
lecturer pun keriangan,
memberi test kat kita semua..


bertukar 'toyol' dan nota,
jenguk-menjenguki,
tutur kata biarlah senyap,
pandang kanan dan kiri,
itulah petua kalau nak meniru,
jangan pulak salahkan aku,
macamlah aku tak tahu,
korang semua dah wat dulu..

chorus:
notepad juga pen,
beraneka warna,
gunalah jangan hanya dipandang,
nota dan slideshow,
sila ulangkaji kawan,
penat lecture wat sampai ke pagi..


wajib kena buat,
semua assignment kawan,
kalau tak takde la markah,
asyik bersembang,
siswa dan siswi sayang,

jangan lupe ade banyak test lagi..

student laki nyanyi
student pompuan nyanyi
nyanyi same2

(sila nyanyikan lagu ni ikut tune macam lagu Suasana Hari Raya yang Anuar Zain & Ellina nyanyi tu ye..)

note: lagu ni sesuai dinyanyikan waktu tensen blaja mahupun menjelang peperiksaan dan juga ujian2.kalau nk lagi best,nyanyi lgu ni ramai2 mase jam@17 yg ethos! wat tu.hehe..

5 comments:

Anonymous said...

hebat siott!

boleh lah jd salah sorg komposer utk album ak yg akn dtg nnt..

hahaha :p

taj said...

ok... speechlessss

Syud Ridzuan said...

meh aku nyanyi.

tgh tekanan dan terlebeh caffeine.

Benci!

Donut said...

keh keh keh

aku firhan.. said...

aimi, bleh je..
nnt aku wat lagu tajuk 'seorg anak polis'.
hehe..

tajul, bru tau ke talent aku.hehe..

syud,jom kite nyanyi same2..

hafriz,kui kui kui..